emeliew

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Faktum är

Av Emelie Wester - 29 december 2012 20:42

 

att jag troligen aldrig kommer hitta en tränare som ger så mkt som John Hickey gjort. Från första träningen har han levererat träningar i toppklass. Enligt mig alltså. Efter varje träning var man som fylld med energi, övningar, tips, ideer och inspiration!

Jag saknar verkligen att träna för honom. Han fick en att känna sig lite speciell och kom med mycket bra kritik.

Han fokuserar mycket på ens eget tänk när man rider och det är som magi! Tänker man rätt så bara funkar det.. Ofattbart hur enkelt han gör det egentligen.


Jag kommer nog aldrig hitta någon som John. Det är bara att inse.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Wester - 5 januari 2013 22:08

Denna bloggen kommer jag att ta bort inom kort. Vill ni fortsätta läsa om vad jag gör, vilket jag hoppas att ni vill så får ni istället klicka in er på- http://systrarnawester.bloggplatsen.se :) Jag och syster kommer numer att blogga där. Så fö...

Av Emelie Wester - 4 januari 2013 10:01

Ikväll ska jag bestämma mig för hur jag ska göra med denna bloggen.. Håll utkik om ni vill veta.måste jobba vidare nu ;) ...

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 20:22

Något tog luften ur mig.. Kvar sitter bara ett skal här i soffan. Hum "/ så typiskt mig på nått vis å bara " dö av" . Jag startade datorn och sen dog ja. Humf. För mkt oroande tankar och jobbiga funderingar antar jag. :( Ska jag sluta blogga helt...

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 17:31

Men kom bara ut med hästmat :) tittade på en grimma, men fanns inte någon full kvar. Va ju inte direkt viktigt men den va mysig. Nu åker vi mot jula, det är dit vi skulle till från början. :) Ridhuset är bokat imorgon klockan 18.30 :) ska fundera...

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 15:33

Presentation


Emelie Wester, en satsande hoppryttare. Följ mig gärna i både fram & motgångar tillsammans med mina hästar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hindertyp tycker du mest om att hoppa?
 Räcke
 Oxer
 Trippelbarr
 Mur

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards