emeliew

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Dag 3-Mina föräldrar

Av Emelie Wester - 30 december 2012 20:30

Jag älskar mina föräldrar. Önskar dem allt gott i livet faktiskt.


Min älskade mor bor i Säter med sin Lars-Gunnar.

Min älskade far bor i Bispberg med sin Åsa.

Dom lever lyckliga på varsinna håll numer.


Dom har skämmt bort mig mycket. Då i tidigare år kände jag mig inte bortskämd.

Det var ju inte så att jag direkt fick allt jag pekade på liksom. Men när jag blivit äldre

och tänkt efter så , ett stall, ja fick en ponny, transport, en häst, bil..

Ja de jag ville ha det fick jag ju faktiskt.


Jag är otroligt tacksam till mina föräldrar som uppfostrat mig till den jag är idag och med dom värderingar jag har.

Det var en bra uppväxt och när jag kom upp i åren då det var dags att vara ute på nätterna

och härja på stan, då var det ömsesidigt att vi litade på varandra.


Jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga om mina föräldrar..


Pappa är bestämd och snäll. Han blir sällan arg, men är inte rädd för att säga vad han tycker.

Han tycker att man ska ta tag i saker medsamma och inte skjuta upp dom.

Håller alltid på med olika saker och kan inte sitta still speciellt länge.

Är omtänksam och finns alltid där för mig. Kan ringa honom och prata om allt!


Mamma är gullig, omtänksam och rar. Flummig och kan bjuda på sig själv. Snällheten

själv och godisråtta nr 1! ;) Mamma ser direkt om något är fel. Hon tänker på oss barn mycket

och bryr sig verkligen om att vi ska ha det bra.


Jag vore väl inget utan mina föräldrar! <3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Wester - 5 januari 2013 22:08

Denna bloggen kommer jag att ta bort inom kort. Vill ni fortsätta läsa om vad jag gör, vilket jag hoppas att ni vill så får ni istället klicka in er på- http://systrarnawester.bloggplatsen.se :) Jag och syster kommer numer att blogga där. Så fö...

Av Emelie Wester - 4 januari 2013 10:01

Ikväll ska jag bestämma mig för hur jag ska göra med denna bloggen.. Håll utkik om ni vill veta.måste jobba vidare nu ;) ...

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 20:22

Något tog luften ur mig.. Kvar sitter bara ett skal här i soffan. Hum "/ så typiskt mig på nått vis å bara " dö av" . Jag startade datorn och sen dog ja. Humf. För mkt oroande tankar och jobbiga funderingar antar jag. :( Ska jag sluta blogga helt...

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 17:31

Men kom bara ut med hästmat :) tittade på en grimma, men fanns inte någon full kvar. Va ju inte direkt viktigt men den va mysig. Nu åker vi mot jula, det är dit vi skulle till från början. :) Ridhuset är bokat imorgon klockan 18.30 :) ska fundera...

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 15:33

Presentation


Emelie Wester, en satsande hoppryttare. Följ mig gärna i både fram & motgångar tillsammans med mina hästar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hindertyp tycker du mest om att hoppa?
 Räcke
 Oxer
 Trippelbarr
 Mur

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards