emeliew

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 20:22

Något tog luften ur mig.. Kvar sitter bara ett skal här i soffan. Hum "/ så typiskt mig på nått vis å bara " dö av" . Jag startade datorn och sen dog ja. Humf. För mkt oroande tankar och jobbiga funderingar antar jag. :(

Ska jag sluta blogga helt kanske? Vad tycker ni som läser egentligen? Är de värt å läsa överhuvudtaget?
Eller ska jag ta den tiden till å göra nå annat.. Typ.. Sticka sockor?! "/


Förvirrad. Nere. Död. Uppåt. Framåt. Står still?

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 17:31

Men kom bara ut med hästmat :) tittade på en grimma, men fanns inte någon full kvar. Va ju inte direkt viktigt men den va mysig. Nu åker vi mot jula, det är dit vi skulle till från början. :)

Ridhuset är bokat imorgon klockan 18.30 :) ska fundera på planering för passet. Är taggad redan ;)

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 15:33

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 15:29

Karre måste tycka ganska illa om mina skor, eller han kanske tyckte att ja skulle bytt till ridskorna istället ;)
Han bet tag i "flärpen" på skon, men ja fick iaf behålla den på foten å de tackar ja för!

Imorgon ska vi troligen åka till ridhuset med Anna & Knobben. Markarbete står på schemat och med samma tänk som i helgen. Tjoho! :)

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 14:30

Barbacka och med hackamore :) hann med en kort skrittvända iaf.

Av Emelie Wester - 2 januari 2013 07:55

Tillbaka på jobbet idag. Va faktiskt ganska skönt att få kliva upp i tid och sätta igång. Bäst är ju att få vara ledig, men de blir lite effektivare allting när man jobbar.

Hoppas att dagen rullar på bra så att jag hinner rida när ja slutar. Jag och Stoffe ska nämligen till Örebro sen. Handla lite till utbygget. Å passa på att handla mat. :)

De känns som måndag, men det är ju redan onsdag! :D

Hoppas ni får en toppen Lill-lördag :)

/Em

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie Wester, en satsande hoppryttare. Följ mig gärna i både fram & motgångar tillsammans med mina hästar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hindertyp tycker du mest om att hoppa?
 Räcke
 Oxer
 Trippelbarr
 Mur

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards